Dílna je obvykle považována za „prostor, ve kterém lidé pracují a vytvářejí nové hodnoty, kde se něco nového tvoří nebo něco starého opravuje či renovuje“. A právě to je podstatou tohoto semestrálního vzdělávacího programu. Pro zvyšování kvality výuky na Masarykově univerzitě a pro profesní růst vyučujících vnímáme jako klíčový intenzivní a aktivní rozvoj kompetencí potřebných pro výuku. Pevně věříme, že péče věnovaná vyučujícím vede ke zvýšení jejich motivace a k osvojení dobrých pedagogických návyků. Tím také může dojít ke zvýšení spokojenosti s kvalitou výuky jak na straně vyučujících, tak i na straně studujících.

Dílna je obvykle považována za „prostor, ve kterém lidé pracují a vytvářejí nové hodnoty, kde se něco nového tvoří nebo něco starého opravuje či renovuje“. A právě to je podstatou tohoto semestrálního vzdělávacího programu. Pro zvyšování kvality výuky na Masarykově univerzitě a pro profesní růst vyučujících vnímáme jako klíčový intenzivní a aktivní rozvoj kompetencí potřebných pro výuku. Pevně věříme, že péče věnovaná vyučujícím vede ke zvýšení jejich motivace a k osvojení dobrých pedagogických návyků. Tím také může dojít ke zvýšení spokojenosti s kvalitou výuky jak na straně vyučujících, tak i na straně studujících.

Dílna je obvykle považována za „prostor, ve kterém lidé pracují a vytvářejí nové hodnoty, kde se něco nového tvoří nebo něco starého opravuje či renovuje“. A právě to je podstatou tohoto semestrálního vzdělávacího programu. Pro zvyšování kvality výuky na Masarykově univerzitě a pro profesní růst vyučujících vnímáme jako klíčový intenzivní a aktivní rozvoj kompetencí potřebných pro výuku. Pevně věříme, že péče věnovaná vyučujícím vede ke zvýšení jejich motivace a k osvojení dobrých pedagogických návyků. Tím také může dojít ke zvýšení spokojenosti s kvalitou výuky jak na straně vyučujících, tak i na straně studujících.

Dílna je obvykle považována za „prostor, ve kterém lidé pracují a vytvářejí nové hodnoty, kde se něco nového tvoří nebo něco starého opravuje či renovuje“. A právě to je podstatou tohoto semestrálního vzdělávacího programu. Pro zvyšování kvality výuky na Masarykově univerzitě a pro profesní růst vyučujících vnímáme jako klíčový intenzivní a aktivní rozvoj kompetencí potřebných pro výuku. Pevně věříme, že péče věnovaná vyučujícím vede ke zvýšení jejich motivace a k osvojení dobrých pedagogických návyků. Tím také může dojít ke zvýšení spokojenosti s kvalitou výuky jak na straně vyučujících, tak i na straně studujících.